Dzisiaj jest 06 sie 2025, 11:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2011, 12:44 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
Wpadłem na zabójczy pomysł w keewayu mój keeway 2009 rok jechał na seri czyli 50cc 65 na godzinę przeczytałem gdzieś zęby skrócić tulejkę wariatora a wiec skróciłem o 2minimetry v max podskoczył do 80km/h wiem że powstał muł na początku ale v max 100% lepszy czy jak skrócę jeszcze bardziej tulejkę wariatora to może się coś stać bo chce na seri 90 latać czy ten muł na starcie da się zredukować sprężyną centralną mam malossi zółtą


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 13:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
raczej by się dało....to ja może ten patent u siebie spróbuje zrobić bo mam 3 tuleje seryjne i możemy wypróbować....ciekawe czy zdało by to egzamin w wariatorze Top Racing NG :?: :?: :?:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 13:13 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
u mnie w multicarze malossi zdało egzamin ale ma muła na starcie najpierw skróć tulejkę o 3,4 mm a potem więcej na pewno ci v max podniesie


Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 13:14 przez Fe$teR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 23:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Mysle ze dlasze skrocenie tuleji nic nie da, poniewaz pasek i tak wchodzi na sama gore. To samo mozna uzyskac rolkami. Jak bys skrocil o te 1mm -1,5mm byloby lepiej v-max moze byl by taki sam ale start lepszy.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:57
Posty: 84
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
A jak skrócić tą tulejkę? Pilnikiem czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 6:23 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
rolkami tego nie zrobisz bo nie jak dasz lekkie rolki to nie będzie miał siły pasek wyżej wejść a z ciężkimi dłużej się rozpędza a ze skręconą tulejką masz minimalnego muła na starcie i szybko łapie v max najlepiej skrócić tulejkę u jakiegoś fachowca żeby była równa u mnie o 2albo 3 mm mniej więcej jest skrócona i dało dużo


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 6:24 przez Fe$teR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 14:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Ja mam keewaya hurricana i po zdjęciu blokad leci 60-65km/h spróbował bym z tą tuleją ale aż nie chce mi sie wieżyć ,że tyle poleci.

Ale jak patrze to kolego masz spory setup ; P




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 14:13 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Co niby daje mechanicznie wariatorowi to skrócenie tulejki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 15:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
A znasz zasadę działania wariatora? Krótsza tulejka pozwala paskowi napędowemu wejść wyżej na talerze, które ze względu na krótszą tulejkę mogą zejść się bliżej siebie.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ale jak tylejki się nie przytnie to talerze i tak się mogą zejść maksymalnie. Przynajmniej u mnie. A może u mnie już ktoś przyciął wcześniej? Wypowie się ktoś jeszcze?


Ostatnio zmieniony 22 lip 2011, 16:05 przez franca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
W twoim przypadku skracanie tulejki nie dałoby dobrego efektu, zrobiłby się muł z miejsca i często także przy pewnej prędkości, a pasek w krytycznej sytuacji (np. szybka jazda z górki, pełna manetka na stopkach) mógłby spaść z powierzchni wariatora. Skraca się tulejkę tylko w przypadku gdy regulacją nie udaje się dojść do tego by pasek wskakiwał na obrzeża talerzy.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:24
Posty: 187
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Aaaaa to chyba że tak. To dzięki za kompetentną odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 17:12 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
Po 1 pasek nie spadnieniewiem jak szybko byś jechał, pasek ma odpowiednią długość i nie ma takiej możliwości by spadł, tulejkę trzeba skrucić o tyle ile blokuje do maksymalnego zejścia się tależy wariatora, jak masz muła na starcie to kup sobie sprężynki do sprzęgła by łapało na wyższych obrotach, sprężyna centralna reguluje szybkość wskakiwania paska, reszta to rolki bo trzeba dobrać za pomocą prub i błędów dotego służą zestawy testowe, muła można zlikwidować większą dyszą, wyciągnąć wtedy rurkę gumową z filtra powietrza, nie ma sensu skracanie tej tulejki więcej niz potrzeba bo nic wam to nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy