Dzisiaj jest 09 maja 2024, 22:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 gru 2009, 18:31 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
Siemka posiadam peugeota vivacity nie wiem o co chodzi kopie starterem nożnym dodam gazu i nagle strzela z tłumika nie odpala masa jest ok gaźnik wyczyszczony.Trochę świeca jest mokra jak wykręcę po kopaniu. Czy jest jakaś regulacja w tych gaźnikach oprócz obrotów i dysz?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 18:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Zalewa sie... Jak nie umiesz wyregulować gaźnika to wez mu iglice zrob o jeden ząbek na doł i powinno pomoc.Przy okazji wyszysc filt powietrza ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 18:52 
*

Rejestracja: 25 wrz 2009, 19:08
Posty: 84
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Może być klin




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 18:58 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
Jaki klin a z tą iglicą to nie wiem bo wszystko wcześniej chodziło dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 20:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
no tak u mnie tez wszystko chodzilo dobrze ale przyszla jesien coraz zimniej i reglacje gaznika trzeba bylo zmienić ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 22:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 23:24
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk / Hull
Pojazd:
jak strzela z tłumika to może byc albo coś z zaplonem (wątpliwe) ale sprawdź mem branki, ja miałem podobne obiawy najpierw zaczął strzelać przy 30 km/h a potem wogle nie odpalał , wymieniłem memebranki i good, i jak to się okaże , przyczyną to kup seryjne , nie kupuj żadnego carbonowego syfu , wiem z doświadczenia mojego i znajomych że płaci się więcej a zużywają się dużo szybciej




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 22:39 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
Aha ok no zapłon to też myślę że raczej nie bo chodził do końca dzięki za podpowiedź :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 8:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Ja musiałem regulowac gaznik bo mialem to samo




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 14:33 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
Aha chciałbym powiedzieć że gdy rozkręciłem zawór membranowy znalazłem tam dużo brubu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 20:58
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
to najpierw wyczyść wszystko porządnie (gaźnik, membrany, filtr, świeca) skręć i spróbuj odpalić i napisz czy pomogło




_________________

Aerox '99r V. Rossi Edition:

- Stage6 Racing
- Stage6 Pro Replica
- Malossi Multivar
- Przeciwtalerz Malossi
- Centralka Malossi
- Żółte sprężynki
- Dellorto PHBG 21

Peugeot Jetforce C-TECH NA SPRZEDAŻ !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:30 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
wyczyściłem cały gaźnik i te membrany wszystko czyste ale dalej nic wykluczam zapłon gaźnik masę .Czy coś jeszcze oprócz zatartego cylindra>? czy może zatarty cylinder powodować strzelanie z tłumika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 20:58
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
jakby był zatarty to byś nie mógł obrócić wałem, spróbuj ściągnąć pokrywe przekładni i rękoma obrócić przeciwtalrz wariatora, sprawdź też ciśnienie i zobacz czy membrany mają przeswit




_________________

Aerox '99r V. Rossi Edition:

- Stage6 Racing
- Stage6 Pro Replica
- Malossi Multivar
- Przeciwtalerz Malossi
- Centralka Malossi
- Żółte sprężynki
- Dellorto PHBG 21

Peugeot Jetforce C-TECH NA SPRZEDAŻ !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 20:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Regulacja regulacja i jeszcze raz regulacja gaźnika...
MAsz tu zrob jak jest napisane:
1. Rozgrzewamy skuter,
2. dyszę składu mieszanki wkręcamy na max a wolne obroty tylko troche podkręcamy, gasimy maszynę.
3. odkręcamy skład o 0,5 obr, odpalamy maszynę.
4. ustawiamy najniższe obroty jakie tylko się da.
5. znów odkręcamy skład mieszanki, tym razem o 0,25 obr.
6. ustawiamy wolne obroty, mieszanka znowu +0,25 obr.
7. powtarzamy czynność z pkt. nr 6. do momentu aż śruba składu mieszanki nie będzie podnosiła obrotów silnika.
8. jeżeli skuter zacznie źle pracować - powracamy do ostatniego dobrego ustawienia mieszanki.
9. po każdym ustawieniu którejś ze śrubek, przegazowujemy skuter aby wyeliminować ewentualne błędy regulacyjne. Sprawdzamy jak skuter wchodzi na obroty.
10. jedziemy na przejażdżkę 3-4 km, następnie sprawdzamy kolorek świecy.

Jeśli jest koloru kawy z mleczkiem lub brązowa a skuter ma moc, ogólnie dobrze pracuje to już możemy być pewni, że mamy dobrze wyregulowany gaźniczek.
Przy dobrej regulacji skuter odwdzięczy nam się prawidłową pracą :-)
Pamiętajmy, że nieprawidłowa regulacja gaźnika może nawet doprowadzić do zatarcia cylindra.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 20:59 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
Jak mam rozgrzać skuter jak on nawet nie daje oznak życia.W tym gaźniku nie ma śróbki do ustawienia składu mieszanki tylko jest od obrotów , tam gdzie ustawia się skład mieszanki nie ma śrubki tylko tak jak by zaślepka.Gaźnik został cały wyczyszczony.wcześniej wszystko chodziło tak jak się należy to ja by mógł się rozregulować samoczynnie .Filtr powietrza był brudny i nie mam pojęcia dlaczego pod membranką było pełno zanieczyszczeń.Gdy wsadzam palca po wykręceniu świecy do głowicy i kopie kopnikiem to nie czuć żadnego sprężania tak jak by nic się nie działo jest delikatne sprężania ale praktyczne 0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Są dwie opcje:
Zalany lub zepsuty moduł.
Cewka...

Uprzedzając pytanie gdzie znajduje się moduł.
Moduł znajduje się pod osłoną od stacyjki :).


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 21:37 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 21:54 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
To już sam nie wiem jedni mówią że zapłon nie. Drudzy że gaźnik...Ale gdyby było coś z modułem zapłonowym to by chyba nawet iskry nie było a iskra jest bdb.A tak ogólnie to skuter nie stracił życia bez pośrednio po zgaszeniu tylko tracił moc stopniowo był odstawiony na jakiś czas i od tamtej pory koniec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 15:34 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:47
Posty: 20
Pojazd:
Odkrec cylinder i zobacz w jakim stanie jest tlok, pierscienie i czy cylinder ma jakies glebsze rysy jesli ma to szlif musisz robic a jak masz cylek aluminiowy to musisz nowy kupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 16:00 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
odkręciłem cylek a tam popękane pierścienie wgłebienie na tłoku i cylku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Czyli wymiana pierścienie i szlif...




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 17:52 
*

Rejestracja: 03 mar 2009, 21:45
Posty: 20
Pojazd:
No z tym że cyl jest z alu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy