Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 23:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2011, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
Siemanko
Chciałbym zaprezentować wam moją maszynkę.

AKTUALNY SETUP (AKTUALIZOWANY NA TEJ STRONIE):

Optyka:

:arrow: Brewki na przednich kloszach
:arrow: Angel Eyes'y niebieskie
:arrow: Chwytak powietrza Revo Chrom
:arrow: Siatka tuningowa kolor: Orange fluo
:arrow: Naklejki: MIELOCH MOTOCYKLE, POLINI, STAGE6, itd.
:arrow: Nakładki na heble TNT czerwone
:arrow: Podwyżka amortyzatora 3,5cm HAND MADE
:arrow: Stojak serwisowy HAND MADE
:arrow: Zdjęty tylny błotnik
:arrow: Black Light <3

Mechanika:

:arrow: Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
:arrow: Wydech Stage6 Pro Replica Chrom/Carbon
:arrow: Wariator Stage6 Sport Pro
:arrow: Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm
:arrow: Dzwon Sprzęgła d.107mm od Minarelli
:arrow: Wkład filtra powietrza POLINI
:arrow: Pasek napędowy Malossi X-Special
:arrow: Gaźnik Tec 17,5
:arrow: Ssanie ręczne Polini
:arrow: dysza 70
:arrow: Rolki Malossi HT 4,4gr
:arrow: Sprężynki sprzęgła niebieskie/czerwone z zestawu sprzęgła TEC
:arrow: Sprężyna centralna Stage6 Strong

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 14:47 przez grzechu [pl], łącznie zmieniany 38 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
Zrób, przedłużke amora, daj kiere downhill, i zmień silnik na miarelli Ac. A tak pozatym to fajny matrix.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Azamat pisze:
zmień silnik na miarelli Ac


Zmiana silnika z AC na AC, już nie mówiąc o producentach nie ma najmniejszego sensu.
Jak już miałbyś robić swap, to tylko na LC, w innym przypadku nie widzę sensu "przeszczepu".




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
DjRoGAL pisze:
Zmiana silnika z AC na AC, już nie mówiąc o producentach nie ma najmniejszego sensu.
Jak już miałbyś robić swap, to tylko na LC, w innym przypadku nie widzę sensu "przeszczepu".


Dokładnie.

A co do przedłużki amora to faktycznie może fajnie wyglądać z uniesionym tyłem :). A jeśli chodzi o kiere to nie bedę miał liczników a kupować licznik koso to troche kosztowna sprawa. Ewentualnie rowerowy xddd




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Może lepiej i taniej było by obniżyć przód? :P




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
DjRoGAL pisze:
Może lepiej i taniej było by obniżyć przód? :P


A wiesz jak to zrobić? Bo ja nie mam pojęcia ; P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Trzeba rozebrać dolną półkę zawieszenia [prawdopodobnie 2 śruby po 1 na lage] potem wyciągnąć ze środka sprężyny, uciąć odpowiednio, i zmontować tak jak było :P




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
DjRoGAL pisze:
Trzeba rozebrać dolną półkę zawieszenia [prawdopodobnie 2 śruby po 1 na lage] potem wyciągnąć ze środka sprężyny, uciąć odpowiednio, i zmontować tak jak było :P


Hmmm. Może i fajnie by wyglądało ale niestety jest to nieodwracalne :mrgreen:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
No jest odwracalne, wystarczą nowe sprężynki i jazda :D




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
DjRoGAL pisze:
No jest odwracalne, wystarczą nowe sprężynki i jazda :D


Ale trzeba kupic ;d wiem, na pewno jest to nie drogie.
A co myślisz o malowaniu? Masz jakąś koncepcje do mojego modelu? :P
Osobiście podoba mi sie kolor fluo lub bialy felg. Do tego polerka kopki jak i samej pokrywy i pomalowac tez napis KEEWAY ten co jest na pokrywie przekładni na kolor wcześniej już pomalowanych felg ; ) dodam ze napis jest nieco wgłębiony. Następnie jakieś wstawki folią termoplastyczną CHROM (jestem fanem chromu :lol: ) Co o tym myślisz? Może jakieś brewki lecz nie mam zielonego pojęcia jak sie je robi.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Nadkole :cool:
Mam taki sam "tuning" mechaniczny :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
Miki6830 pisze:
Nadkole :cool:
Mam taki sam "tuning" mechaniczny :D


Własnie olśniłeś mnie zapomniałem że kiedyś zrobiłem do mojego sqta nadkole lecz po nałożeniu szpachli powstały mi takie dziury może uda sie je "zalepić" szpachlą i ładnie wygłądzić hm?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Ja bym pomalował go na czarno + złote / niebieskie / ciemno zielone / czerwone akcenty

np. czarna buda, złota kierka bmx, złote felgi ew gdzieś we wlotach złota siatka.




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
Może, może hm hm ; ) na początek zobaczę jaki będzie efekt po założeniu przedłużki ; ) następnie zdejmę osłone kiery i zobacze jak bedzie wygladac na seryjnej kierownicy bez plastikow jak sie spodoba to kupie bmx ; P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Bmx zawsze jest o niebo lepszy od seryjnej bez plastików :P




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
; D a powiedz mi jeszcze jezeli wiesz to czy sama kiera bmx wejdzie do seryjnego adaptera? i czy wg w seryjnym jest adapter bo moze jest cala aż do układu kierowniczego




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Lepsza jest kiera DH a nie BMX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
W seryjnej kierce nie ma adaptera, jest ona cała przykręcana do końcówki zawieszenia.




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
Cytuj:
W seryjnej kierce nie ma adaptera, jest ona cała przykręcana do końcówki zawieszenia.


Tak myślałem ; P zawsze muszą jeszcze brać kase za pewną część tylko żeby ta następna do tej pierwszej pasowała ;ddd




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Polerka przekładni, Lusterka s6, str8, błotnik od roxa lub inny jakiś ładny
Ogl. fajnie się prezentuję ;]
Koniecznie odwiedź mojego Derbi.




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy