Dzisiaj jest 03 maja 2024, 0:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Robić draga?
Tak 56%  56%  [ 24 ]
Nie 44%  44%  [ 19 ]
Liczba głosów : 43
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2010, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
Otoz z tego zawzietego szukania itala wyniklo ze ital stoi okolo 10 km ode mnie, a zalatwil mi go braciak
Co prawda cena byla wygurowana bo az 800 zl ;]
Stan silnika oceniam na 5+ bo nic nie dzwoni i rowno pracuje a przebieg to tylko 11 tys :P.
Koles chcial za niego wiecej ale powiedzialem ze daje 800 i dzisiaj zabieram bo patrzac na wisual to az nie plakac chce :/
Plastiki tylne sa w dobrym stanie chociaz troche ukruszone przed nogami, czacha troche polamana, nie ma plastiku przed nogami tak samo jak od licznikow od str kierowcy A najgorsze jest to ze jest uszkodzony uklad kierowniczy a dokladnie jest zgieta ta "niby" rura co laczy wahacz z kiera
koles sie wyglebal i tak zostalo (oczywiscie mam go wykrecic i w pon starszy sprobuje go naprostowac :) )
a tu foty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sorka za jakosc, robilem je PDA (2 MPix) bo siora pojechala do kumpeli i zabrala cyfrowke
Najgorsze jest to ze kilka dni wczesniej wymieniali tloki i pierscienie i jak kolega nim jechal (sam chcial, powiedzial ze jak cos mandaty bierze na siebie :D) podjechal 6 km i wode wysadzilo zbiorniczkiem, dopchalismy go 20 m do mojego wujka i zalalismy, niestety nie zdazyl ruszyc i znowu to samo. Mowie dobra zostalo nam tylko 6 km to pchamy bo do pompy nie dalo sie dotknac. gdy doszlismy do domu okazalo sie ze przy skladaniu zalozyli na odwrot wezyki do pompy...
Perspektywy:
- naprawic lub kupic nowy uklad kierowniczy
- w wakacje zdac na A1
- kupic plastiki lub co sie da pokleic
- naprawic zamek od kanapy
- No i oczywiscie pomalowac i zrobic polerke wahacza

Teraz itas stoi bez plastikow bo z elektryka tez namieszali :/


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2011, 16:06 przez lyl, łącznie zmieniany 13 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No git kiedy zamierzasz zabrać się za plastiki. Może jutro wpadnę to zobaczę jak to lata




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
tam praktycznie nie ma co kleic
wpadnij jutro z komorem sr I sam ocenisz co z ta czacha robic
I wez ze soba olej bo nie ma juz na czym jezdzic xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 21:59 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
ile wyciąga takie cacko :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 22:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Jak to chodzi jak http://www.youtube.com/watch?v=-brmfk4OHLM to naprawde szacun :shock: Kurde jak jakies evo :D Jakie osiagi ?




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 6:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
osiagi sa nie znane nie przez pompe a przez uszkodzony uklad kierowniczy ... I oczywiscie za brak oleju xD
co do pla tikow tak jak linux
czacha raczej do wymiany tak jak I trzeba kupic plastik przed nogami
blache bede mial w tygodniu, a ty sie tak nie przyzwyczajaj lInux :D
z tego co mi koles mowil to lecial 130 tylko teraz lekkie docieranie bo nowe tloki I pierscienie


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 6:14 przez lyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 8:39 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
lyl, dostałeś do niego w ogóle jakieś dokumenty? Ja na twoim miejscu zrobiłbym go tak żeby jeździł,wszystko wyprostował,plastiki ściągnął ,jakiś stelaż i jak będzie gleba to nie będzie szkoda :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 9:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
maly problem jest :/
chyba wahcz jest do wymiany bo ta niby rura te wygiecie ma oryginalnie...
jutro go wykrece I zobaczy sie co da sie zrobic


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 9:07 przez lyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 9:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Kurde ciekawy sprzęt :) Myślę że za taki pieniądze się opłacało choć jest w opłakanym stanie wizualnym ale wszystko da się zrobić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
1234LC,
Dokumenty bede mial w tygodniu :P
szwedo22,
Wlasnie tak to chodzi :P
tylko ze ciszej bo ten filmik byl nagrywany w garazu i dzwiek sie nie wydostawal




_________________

Moja Formula TwinKit

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61700




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No twin to jest coś nie ma to jak 2 gary , sam zamierzam takiego kupić tzn silnik i do swego założyć . Co do wahacza to tak każdy ital tak ma . Zrób go tak jak remik tak przerobił twina , że masakra . Co do polerki będzie ciężko , chyba że zdemontowałbyś wahacz tzn rozbił ale tego jeszcze nikt nie robil . Dobrze , że coraz więcej italów jest :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:34 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Cytuj:
Zrób go tak jak remik tak przerobił twina , że masakra

Wiesz o czym mówisz? Remik.. to wyższa szkoła jazdy. Wątpie czy kolega potrafiłby wyregulować dwa cylki malossi 100cc na gaźnikach 28 mm. Najpierw niech chłopak doprowadzi go do stanu używalności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 23:46
Posty: 51
Lokalizacja: P-ń!
Pojazd:
uważaj jak bd prostował! bo może się za mocno przegiąć w drugą stronę. czym to bd robił?
Kolega tez miał wygięte po walnięciu w samochód przy prędkości 40.
Lagi są okej?
Wydaje mi się że oryginalnie nie może być wygięta...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=45621
Zajrzyj koniecznie:)!
Zapraszam;-)


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 10:49 przez rafgix, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
A tu widze kolega nie doinformowany , są 2 rodzaje twinów 2 gaźniki i 1 :P Wiem bo troche się tymi silnikami interesuje z tego co wiem tzn co wyczytałem to remik chciał zrobić v4 ale na planach się tylko skończyło




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 12:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
jarek337,
Ale z tego co wiem to REMIK wsadzil w itala 20 tys zl,a ja taka kwota niestety nie dysponuje...

rafgix,
Wygiecie tej rury jest oryginalne bo widzialem na zdjeciach bo to nie jest na bok a do przodu, okazalo sie ze jest jednak wygiete te mocowanie od przegubu

Dzisiaj go odpalilismy jak kumple przyjechali i okazalo sie ze woda nie krazy, robi sie podcisnienie i cala wode wysadza korkiem wyrownawczym :/ Nie wiecie co to moze byc? bo przeciez w niedziele nie bede go rozbieral


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 12:33 przez lyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
może pompa walnięta albo zapchana chłodnica?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 23:46
Posty: 51
Lokalizacja: P-ń!
Pojazd:
jeżeli do przozdu to jak najbardziej u mnie też tak jest...
Cytuj:
może pompa walnięta albo zapchana chłodnica?

x2




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=45621
Zajrzyj koniecznie:)!
Zapraszam;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2010, 17:14
Posty: 76
Pojazd:
rafgix pisze:
może pompa walnięta albo zapchana chłodnica?



x3




_________________

Obrazek Staram się pisać poprawnie :)

]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 13:11 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Cytuj:
A tu widze kolega nie doinformowany , są 2 rodzaje twinów 2 gaźniki i 1 :P Wiem bo troche się tymi silnikami interesuje z tego co wiem tzn co wyczytałem to remik chciał zrobić v4 ale na planach się tylko skończyło


co to wnosi do tematu i mojej wiedzy? wydaje ci sie ze o tym nie wiem? śmieszne rozumowanie..

Co do itala, zrób go porządnie wizualnie. Niezła maszyna, te silniki po tuningu maja naprawdę przyzwoite osiągi. Nie to co zamulone jednostki 125-180 PG. Wystarczy gaźniczek, wariator, dobra regulacja i możemy mówić o 140-150km/h. Skąd je wziąść to chyba nie muszę tłumaczyć...bardzo ważna jest też systematyczna kontrola i wymiana świec zapłonowych.

Miałem kiedyś Itala, nigdy mnie nie zawiódł, sprzet nie do zajechania. Kilka fotek:

http://iv.pl/images/02993372108321942714.jpg

http://iv.pl/images/11906670308214909524.jpg

http://www.iv.pl/images/95034383213381266008.jpg

http://www.iv.pl/images/75081348125130967160.jpg


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 13:25 przez yasiek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:38
Posty: 60
Pojazd:
milosz_sr pisze:
może pompa walnięta albo zapchana chłodnica?


thx, jutro zobacze :P

yasiek,
Narazie jestem z kasa na minusie wiec robie to co dam rade bez wkladu finansowego :)

A tak wgl jak miales itala to jak kolo przednie bylo prosto to przegub prostopadle patrzyl do kola?
Bo moj byl po slizgu i te mocowanie od przegubu przyjelo cala sile upadku na siebie i nie jest tak dokladnie prostopadle a kolo jest troche pod ukosem


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 13:33 przez lyl, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy